Khamis, 14 Oktober 2010

kEtEnAnGAn..


yup..tulh y aku perlukan skang..entah nape aku rase berdebar2..jiwa aku rase x tenang.. sebab pe nie?????fikiran aku kosot..aku x tau pe y aku pkirkn skang.. tapi mmg aku rasa serabut n kusut n x tenang.. hati aku dr td x berhenti berdegup kencang.. perut aku plak rasa mcm di pulas2...nk muntah pn dah de nie..peluh x yah ckap la mmg dari td kluar kat dahi aku.. badn aku nie dah seram sejuk je aku rse.. nape plak nie...sungguh x selesa dgn keadaan mcm nie..ini wat aku rasa tertekan.. basenye aku jd mcm ni ble nervous je.. tpi kali nie aku nk nervous pasal pe plak...x pham aku.. pe y nk berlaku nie..hati tolong lh bg tau pe y akan berlaku.. nape ko x tentram..de y x kne ke???? hati sesungguhnya aku x dapat nk tafsir pe y ingin ko sampaikan kpd aku... nappe ye ati aku x tenteram.. semoga malam nie xde lah perkara2 y x elok terjadi.. kuatkn aku...tabahkn aku.. relax shila.. tarik nafs panjang2.. lepaskn perlahan2.. xde pe2 la shila.. just come down... relax.. positive in life ok...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan