Sabtu, 13 November 2010

~ SELAMAT TINGGAL KAWAN2 & KOLEJ KU ~

emm..hari nie adalah hari terakhir aku kat kolej DELIMA...i mean tok sem nie..bkan tok sem depan..alhamdulillah, aku still dpt ddk kat kolej DELIMA lg sem depan...tapi aku x tau la aku dapat teruskan belajar kat cni lagi ke x???*harap2 aku still bleh blaja lg* bkn pe..pointer aku rendah..
aku dah cbe wat yg terbaik...
بأسعار معقولة

actually...sayang aku nk ucapkan selamat tinggal... ye lh, t klo dah blik kampung aku x dapat dah nk tulis dkat blog nie...tapi tue x bermaksud aku nie anak yang x reti nk kenang jasa mak & ayah aku.. kampung halaman memang aku rindu*terutama keluarga aku..* tp cuti kali x best mcm base,sebab ramai kawan2 aku xde...

Hari nie aku nk ucap selamat tinggal... selamat tinggal kepada sume...
setiap detik yang kita lalui sangat indah... korang banyak bantu aku... bayak perkara yang baru aku blaja sem nie..semua itu pengalaman yang menjadikan kita semakin dewasa & matang dalam membuat keputusan... terima kasih kawan2...

klo de rezeki & umur yang panjang kita jumpa lagi ye kawan2..
Doakan kebahagian & kejayaan ku ye kawan2.. aku pn doakan kebahagian & kejayaan korang..


SEMOGA KITA BERJUMPA LAGI DI SEM HADAPAN WAHAI SAHABATKU...
TERIMA KASIH TOK SEGALA-GALANYA..
PENGALAMAN & KENANGAN BERSAMA KALAIAN MEMANG INDAH...
MAAFKAN LAH SEGALA SALAH & SILAP DIRIKU YANG KHILAF INI...


وآمل أن نلتقي مرة أخرى في المرة القادمة
وداعا يا أصدقائي




Tiada ulasan:

Catat Ulasan