Sabtu, 16 Jun 2012

Wedding Dream...or Dream Wedding???

tjuk y xleh bla..huhuhu....
okey asal tbe2 tulis mcm nie...jen2 jeng.....

sbb aku trpengaruh and appy sgt tgok rmai kwn2 post gambar kwen....
so aku nk cter la skit tentang "WEDDING DREAM" aku...
yo2 er je aku nie..huhuhu....

frist let stard umur target untuk kwen...
sbnarnye aku target nk kwen umur 23..sbb bg aku(zaman x matang or knak2) umur tue dh ckup dewasa n matang...so that mean thun nie la..sbb thun nie aku dh 23....OH NO!!!!!
and time tue(kanak2) aku nk kwen umur 23 n dalam bulan 7..
sbb tue bln aku lahir..huhuhu..klo btol la kn..mmg kne plangkung aku dgn mak aku n kwn2..
ce check klender bln 7 kn puasa...(klo ikut klander 21/7) so let la mak n friend..
cewah aci mcm tue..org sibuk nk prepair tu pose ko sibuk nk mengatal...huhuhu...

time tue aku byangkn aku kwen nk 7 bekas hantaran..xkisah la aku kne bg byk kat laki(9 bekas)...
tp nk jgk tue 7 sbb..sendri mau tau la..(aku lahir bln 7 la).and byk menda berkaitan 7..
sbb tu aku nk 7..
7 lapisan langit,
7 lapisan bumi,
7 warna pelangi,

pastu aku nk mas kwen aku RM230..sbb..huhuhu.mau ckp jgk ke????
tp aku tau wanita yg baik ialah wanita yg  mas kwennye murah...tue aku x tetapkn..
klo laki aku nk bg tue kira hadiah aku la...and aku xkn mintak..(baik x aku...)

aku nk majlis kwen aku simple je...
plamin aku nk wat sendri...tp aku n pasangan akan pkai baju puth...
aku nk pkai jubah putih xkire la nikah or kwen..psangan aku aku nk dier pkai bju melayu putih...
even aku tau gemuk x sesuai putih.tp aku nk jgk..
sbb putih tue bersih..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan