Sabtu, 3 Disember 2011

SeNyUmAn DaLaM DeRiTa....(^_^") / (!_!")

itulah yang aku mampu katakan...
senyuman dalam derita seolah2 tak ade ape2 yang berlaku...
hati aku rse sakit...sedih sangat..
adalah sifat semula jadi seseorang untuk cinta dan dicintai... itulah yang ingin aku rsekan..
tp aku just pendamkan..siapa insan tue??? rahsia... biarlah aku sorang je yang tau..
agak pedih jugak sbb kne blakon mcm xde pe2...be nutural..and just smile..
mcm ne korg rse..klo org yang korg syang and minat tbe2 bertukar jd kwn baik korg and menceritakan segala-galanya dekat korg??? dier juga luahkan masalh hatinye dekat korg???
mesti korg happy kan sbb at least korg tau byk maklumat tentang dia..direct dr dier bkn dr org lain..
tp yang agak sedih bila dier minat org lain..
korg lah org frist dier bg tau..luluh gak hatikn..tp xpe... aleast xde la berharap...
tp sume itu blom berakhir lg penderitaan korg...sebaliknye korg jd perantara dier dgn org yang dier nak tue..pe korang rse????

mesti same mcm aku kan... senyum dlam derita..
senyum sbb dapat wat perkara baik dkat dier..org yang kamu minat tue la..
and korg tau dier gembira sbb dier dpat org yang menjadi pujaan hatinya and org tue mampu membahagiakan dier...
tp dlam masa sama hati korg tetap sedih jugakkn sbb bkn korg yg dier suka and pilihan hatinye ....
but it ok, it orite...i will fine... bla..bla..bla...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan