Khamis, 20 Oktober 2011

KUIZ TIME!!!

Ini ialah permainan yang menyeronokkan dan kelakar.Jangan baca jawapan dahulu! Lakukan satu persatu.KALAU BACA JAWAPAN DULU, MESTI TAK SERONOK LAGI.


Ambil pen kertas dan mulakan kuiz ini.Apabila anda pilih nama,pastikan anda kenal orang itu dan jangan fikir lama- lama!

*1 - Tulis nombor 1 sampai 11 dalam satu baris

*2 - Untuk nombor 1 dan 2, tulis dua nombor yang anda suka.

*3 - Untuk nombor 3 dan 7, tulis nama jantina yang berlainan
jantina yang anda kenal.Seorang untuk satu nombor.

*4 - Untuk nombor 4,5 dan 6, tulis nama anggota keluarga atau
kawan - kawan.

*5 - Tulis empat tajuk lagu pada nombor 8,9,10 dan 11.






JAWAPAN

*1 - Anda mesti beritahu( nombor dalam baris 1) orang tentang permainan ini dalam masa ( nombor dalam baris 2 ) hari untuk impian anda tercapai.

*2 - Nama di dalam baris 3 ialah nama seseorang yang anda cinta

*3 - Nama di dalam baris 7 ialah seseorang yang anda suka tapi
tidak kesampaian.

4*- Anda sangat ambil tahu tentang orang yang anda letak
dalam baris nombor 4.

5* - Nama orang dalam di baris nombor 5 ialah seseorang yang
sangat mengenali anda

6* - Nama orang di baris nombor 6 ialah seseorang yang
membawa tuah kepada anda.

7* - Nama lagu dalam baris 8 ialah lagu yang menceritakan
tentang orang yang anda tulis dalam baris 3

8* - Judul lagu dalambaris 9 ialah lagu untuk orang yang di baris 7

9* - Judul lagu di baris 10 memberitahu tentang apa yang ada
dalam minda anda selalu.

10* - Judul lagu dalam baris 11 memberitahu tentang perasaan
anda terhadap kehidupan anda.

nk tau pe jawapn aku x????
1- 23 (BRITHDAY AKU)
2-89 (TAHUN AKU LAHIR)
3- KAMARUL ZAMAN (KWN AKU/ KWN2 DKAT U PANGGIL DIER SKANDEL AKU)
4- SHAHRIZAL (ADIK YG PLING RAPAT DGN AKU)
5- JAMILAH (MY BELOVED MUM)
6- NURLIZA (MY BESTFRIEND FROM 9 YEARS OLD UNTIL NOW)
7- AIMAN (KWN AKU, SKE TGOK SBB BDN TOUGHT TP GELI..HUHUHU)
8- CINTA BUDAK SEKOLAH - SPIDER (MMG BEST DR SKOLAH AKU MINAT)
9- MAHAR CINTA -DEEVOTES (SBB LIRIK DIER NK TAU CARI N DENGAR LA...)
10- KISAH DONGENG - STAY C (SBB MCM HIDUP AKU JE...)
11- FOR THE REST OF MY LIFE - MAHIR ZAIN ( YUP..FOR THE REST OF MY LIFE)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan