Selasa, 13 September 2011

ADAKAH DIER JODOH AKU???

sje je wat gempak ye lah dah lme x tulis kat blog..cuti 4 bulan la kate kn...
ari nie aku nk tulis sambungn cter cinta aku yg aku tulis sblom cuti ari tue....
spe name insan tue.."BIAR LAH RAHSIA.."ckup aku ckp dier berjaya membawa ati aku skejap.. tp bukan untuk hanyut dlm cinta dier tp hanyut dlm cinta ALLAH ..sbb dier bwk aku lg dekat dgn cinta ALLAH...
mesti klo korg x akn anggap ini couple...sbb aku coupnle dgn dier just 6 ari...
pastu dh putus..dah la x penah jumpa...knal pn x..arap call n msj je... nk kte kwn2 or knal..xde..
harap knal dlm phone je...tp aku anggap couple gak...
ok..dia ni pantang org tipu dier..tp aku x pnah tipu dier...
adala mlm tue dier call aku..pastu aku ngantuk..aku just mengiakan je apa dier ckp...
pastu dier ulang balik tye aku..aku ckp ne de aku wat..pastu dier mrah..dier kata kita putus..
awak bukan org yg sy cari...sy pantang org tipu sya..tp aku x tipu dier..aku xdgr..ngantuk..
jd aku ia kan je pe dier ckp...
may be dier bkn jodoh aku...
kn aku slalu doa time couple dgn dier.."klo dier jodoh aku, aku terbaik untuk dier dan dier terbaik untuk aku..temukan la kami..tp klo dier bukan jodoh aku dan kami bukan terbaik untuk antra satu sama lain..cukup sampai disini.." so aku dgn dier putus..
that mean kami just ok berkawan..bukan untuk jodoh...
jadi skang ni aku kembali ke asal.."IM SINGLE"

time couple n putus dgn dier aku x rse pe2 pn..sbb mcm dier pesn jgn syg dier tp syg ALLAH...
dier x nk aku syg dier sgt..and aku bleh trima dier sbb dier nk aku syg ALLAH..bukan dri dier..
so ble aku putus dgn dier aku rse sedih..bukan sedih sbb putus..
tp aku sedih sbb aku ilang kawan yang slalu bg nasihat agama n motivasi dkat aku..

tp jgn bimbang...aku dgn dier dh kawan balik..dier still ajak aku couple..tp aku xnk..
ckup la sekadar kawan..bukan serik..tp dah mmg jelas dier bkn jodoh aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan