Khamis, 23 Jun 2011

Dugaan Buat ku...


smlman aku berendam air mata...aku sedih sgt...entah lah sepatutnya aku sibuk hafal formula2 nk exam pagi nie..tp aku sibuk nangis...aku sedih sgt..mungkin dia bkn jodoh aku...tapi yang aku sedih sgt bukan sbb tue..paling aku sedih sbb dier ckp "sy pantang org tipu sy, sy rse awk bukan pilihan ati saya.awk cari la org lain yang bleh pham cara awak tue...cukup sampai sini je kte kawan.. lpas nie sy xnk awk kcau sy and sya akan delete no.awk...aslkm.." mmg rse mcm tamparan hebat kot...sbb aku ne ada tipu dier tp dier ckp aku tipu..tah la..aku pn mlas nk gaduh dgn dier aku diam je..lantak la ko nk ckp ape...
tp aku sedih sgt sbb aku n dier putus kawan...aku lansung x kisah putus dgn dier as couple..tp putus kawan wat aku rse sedih gler..and dr cara dier ckp..nampak sgt aku nie mcm pompuan yg truk and sukar tok org pahm aku..truk sgt ke aku nie..terlalu misteri and complecated ke aku nie..tah la..aku pn x tau nk ckp mcm ne..tp..ikut ske la...





walaupn dier dh delate no aku.aku tetap x delate no dier..sbb aku yakin nanti ble dier dh ok..aku bleh kawan dgn dier semula..biar la masa yang tentukan mcm ne....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan