Khamis, 24 Februari 2011

SeRaBuT Ke???

minggu nie..byk org ckp aku x sihat...org first tegur aku ialah lecture MACOM
(marketing communication) iaitu Prof.Ubaidah... waktu nk kuar klas,aku g slam dgn dier..pastu dier tye x sihat ke??aku ckp la "xde la prof,base je.." pastu aku kuar aku tye lah kwn2 aku..muka aku nie nampak mcm x sihat ke??? dier org ckp muka aku muram je...so tue kot yang wat aku nampak x sihat... esoknye pn same gak...de org tgur.."nape x sihat ke??? de masalh ke??" aku pn jwap.."xla..base je.." dlm pkiran aku may be sebab aku nie xckup tdo kot..sbb sblom tue Faiz..
dak klas aku penah tye "knp bwh mata aku hitam".

Tapi yang aku plik...selang 2 or 3 ari lpas tue Abg Mie tye aku..nape muka muram nie??
Jawapan nya aku serabut coz byk keje..aku x sedar...bkn niat nk tunjuk muka sedih or tak larat..dlam kepala otak aku nie byak yang aku pikir... dgn assigment bertimbun2 x sedar diri... rase nk muntah tgok assigment nie...sabo je la.. name pn student t dah keje nk muntah tgok paper work plak...

sorry la korang klo wat korang susah ati and wat mood korang mati nk borak dgn aku... bkn pe, byak sgat menda yang pkir...don't worry la.. sume bleh control lagi...huhuhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan