Ahad, 9 Januari 2011

a bit scare..

Y i say like that??? mesti korg pn tertanya2kn...
smlm aku de borak dgn sorg mamat nie kat skype. dier gne nama
Jeff_83. dier tafsirkan tentang dri aku..sume tepat kot.. aku tye.. mcm ne dier tau.. dier ckap suma de dkat pic y aku ltak kat skype tu... yang aku kagum gler, dier siap bleh tau family aku mcm ne..stakat nie, aku jumpa org y reti gak bce... i mean y bleh tau skap org dgn tgok je tp bsenye ble tgok real..dier tgok pic je plak tu,dah bleh tafsir aku.. sampai family pn bleh tau..dah tue pic y aku ltak tue bkn penuh pn..just sekerat je kot.. agak cuak gak aku. yelh, ne x nye cuak...mamat nie aku xknal pn..just main borak je.. tau2 mcm2 dier tau tntang aku... aku....satu habuk x tau tentang dier... pe2 pn aku sronok borak dgn dier sbb so open minded n aku bleh ckp mcm2 dgn dier...mmg best. bkn aku nk ckp kwn2 y aku ade nie x best tp...klo org tue kita knal susah kita nk luahkn sume..tp y xknal nie n misteri mmg best tok borak.. may be sbb aku ske menda2 misteri nie..huhuhuh.... yelh, hidup nie kn pnuh misteri.. pe2 pn aku harap aku still bleh jd kwn baik dkat sume org...de masalh bleh bg tau aku.. aku klo org ckp menda tu rahsia, aku akn simpan elok2 sampai aku pn lpe... pastu ble org tue cte..aku puas nk ingat blik..kadang2 tue wat2 ingat je..padahal dh lpe...
HOPE KITA JD KAWAN BAIK YE
KAWAN2 YE... LOVE U ALL...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan