Ahad, 22 Ogos 2010

bila KEBOSANAN MELANDA, maka....

Emm..kebosanan melanda...*actually aku yg x pandai nk isi masa yg terluang, assigment berlambak2 xnk wat* berbalik pd cerita asal..aku mula rasa bosan..dah tahap cipan bertandu nie. rase nk wat menda2 giler je..tp klo aku wat,risau plak kang org ingat aku gler btol2.x pasai2 aku kne anta msuk wat mental..x ke dah wujud masalah..& masalah yang paling kronik ble aku di anta tok masuk wat tu ialah, aku kene plangkung dgn mak & ayah aku..KOMPOM..aku x tipu..mesti dia org marah aku x ingat dunia TAHAP PETALA KE-8..mmg x sanggup..bayangkan lh rupe mak & abah korg ble marah..jgn nk bayangkan rupe mak & ayah aku ble marah tau..just aku & adik2 aku je yang boleh bayangkn..
INGAT..JANGAN NK CUBA BAYANGKAN TAU...

And ble time KEBOSANAN melanda..mulalh aku pkir mak wat mcm2 & nk jadi mcm2...
antara yang aku terpkir..wat masa skang nielh *masa akn datang x taulh lg...mungkin lagi HEBAT & TERHEBAT..huhuhu.. :P *

1) aku nk de
KEPAK*ala2 like ANGEL kat komik tue...*
BESTKN klo de kepak..cube korang bayangkn klo aku de kepak???? BAYANGKAN.. aku pn tgh bayang kn nie..OPSs..dah2 jangan nk bayangkan lebih2..ingat aku x tau..korang nie klo bayangkan mula2 tue ok je..LAWA je..pastu mulalh akal jahat korang datang..bayang aku mcm2, antaranya aku de tanduk..aku malas nk sebut byk2..taulh sangat perangai korang nie..bukan nk mengaku yang aku nie CUN..x bleh tgok aku LAWA SKIT...


2) aku de TAMAN yang cantik...
petang2 mcm nie klo lepak kat taman nie..PEH...best giler..sambil layan lagu plak..
mmg best..Angin plak dok tiup sesepoi- sepoi bahasa*betol ke?? kire btol je lh...* duduk lepak2 kat bangku taman. mmg BEST..kat taman tue plak de banyak bunga, sejuk je mata memandang. Dah tue..bunga2 tue bau wangi plak..dekat taman tue lagi de banyak binatang dok main lari2 & x kurang yang tgh meragut rerumput..burung2 pula dok bersiul menyanyi2 girang..air mengalir dgn tenang & ikan 2 seronok berenang kesana- kemari...mmg tahap SUPER MAXIMUM BESTLH...klo dapat lepak kat taman mcm tue...

3)
KERETA or MOTO...
Yelah..asyik terperok dalam bilik je...bukan x nk jalan tapi... pham2 jelh student..
duit x byk..p.we pn xde..wawawa.. :( * wat2 ayat sedih plak..korang kesian x nie...* xpe2.. x yah ckap..aku tau reaksi korang...simpan jelh dalam ati korang tue...

actually byk lagi nk tulis nie..tapi korang bernasib baik..bab aku nk g buka puasa..
korang tunggu pe lagi nie..
x reti2 nk g wat keje lain ke... mcm xde keje je lagak korang nie..dah2 g wat keje korang tue. aku dah abih tulis nie dah xde pe2. aku pn nk g mkn... dah nk BERBUKA...x sabonya... nk minum...nyum2...

lain kali plak ye... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan