Ahad, 18 Julai 2010

Perlu ke????

aku sengaja timbulkan persoalan kali ni...PERLU KE??? tapi kali nie more focus about HATI &PERASAAN...sebabnya.. aku dah bosan asyik di soal "dah de p.we lom??", "ble nk couple nie??", "ble nk kawin???dah kawin jangan lupe jemput kami.."& "bleh x saya nk couple dgn awak.."
ish.. rimas kot..perlu ke de p.we nie???perlu ke kite bercouple?? tapi klo couple dah menjadi lumrah aku tgok,yang perlu ke kita skitkn ati pasangan kita...perlu ke nangis2 &merajuk??? perlu ke makan ati berulam jantung??? emm... well sume de pandangan sendiri...tapi bagi aku..
setakat sekaranglh..xpe je klo kita xde pasangan..bleh je hidup gembira...bagi akulh.. pandangan korang may be lain..mcm aku ckap tadi..sume orang de pandangan masing2..terpulanglh kat korang..soalan yang biasa orang tye kat aku "ble nk couple???"n setiap kali itulh gak aku kne terangkn kat dia orang..aku bukan pe..malas nk couple & nak amik risiko..lagi pn.. klo bleh, aku xnk couple dengan sape2..tp itu xlah bermaksud aku nie lesbian.. i'm normal ok..aku x couple sebab aku xnk t ble dah kawin,aku marah suami aku..maka bermulalh saat tok terkenang kebaikan p.we aku and mulalh aku akan bandingkan suami aku dengan bekas p.we aku 2..x ke kesian dekat suami aku 2..klo x cople..marah & merajuk macam ne pn..aku still ingat kat dier sorang je..selain tu, sebab aku x couple..aku x nk berikan ati aku yang pecah dekat dier.. cian dier bb dapat ati yang penah pecah , luka, cala-balar akibat dari perbuatan lelaki lain.. i mean ex-boyfriend aku..klo seseorang 2 pernah terluka t dier wat x amik kisah sangat tentang pasangan dier..so aku x nk jadi mcm 2..dah oleh itu.. Inilah sebab aku x couple sampai sekarang.. so hope xdelh lagi soalan "ble ko nk couple???"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan