Khamis, 8 April 2010

-chaiok-

Minggu depan dah exam...
x sangke..cepatnye mase berjalan..
dalam sedar atau tak..minggu depan dah exam..
tapi aku still macam nie..
x study lagi...
pe nk jadi ye...
aku kne naikkan pointer aku tok sem nie...
tapi aku resa macam kne repet je finance bab result test aku truk...
OPEM pn truk...
wawawa... truknye aku...
aku tak nak pointer aku jatuh truk sem nie..
and aku x nak gak de fail tok sem nie...
t mak n ayah aku malu..
aku pn x pham..
pasal nenek sebelah ayah x pernah bangga dengan kami adik-beradik...
padahal...aku n adik aku dah wat yang terbaik..
malah dalam family sebelah ayah pn xde saudara yang same umur dengan aku n adik-adik aku dapat result baik mcm kami...
tapi nenek tetap x pandang kami.. still kutuk kami..
aku bukan nk pujian ...
tapi tolonglh..
jangan rendah-rendahkan kemampuan n kutuk kami adik-beradik..
klo kami wat clap ckit...
nenek ckap kami jahat.. x pandai.. wat abih duit je blaja tinggi2 masuk u..
tapi...
kat sepupu lain..
nenek sruh blaja rajin-rajin biar masuk u...
pe beza kami nenek..
kami dah buktikan dengan result exam yang bagus..
tapi nenek still hina n pandang rendah kat kami adik-beradik..
sebab 2 aku x nak dapat result yang truk..
aku nak buktikan kat nenek yang masuk u bukan membazir duit...
tapi aku akan wat mak n ayah aku bangga dengan aku...
biar pn mak n ayah x balaja tinggi..
tapi mak n ayah aku dengan gaji yang ckit mampu gak menghantar anak ke universiti n mampu memberi anaknya segulung ijazah yang menjadi impian dia orang kpd anak-anak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan