Rabu, 31 Mac 2010

Hari nie..penat dan memenatkan...
extually bukan untuk ari nie je..tapi untuk minggu nie...
banyak benda nak kne buat...
test tak yah cakap...
berderet-deret..
dah tue... tak lama lagi dah nk exam..
buku x bace pun lagi...
huhuhu.. trukkan aku nie..
dah pointer arie tue truk..
klo best x pe gak.. nie cukup-cukup makan je..
entah ble lh nk sedar and nak insaf...
lansung xde kesedaran diri tol dalam diri aku nie..
blelah aku nk beru bah yek..
takkanlah dah sampai tahap kritikal bru nak brubah..
aku rase klo dah kritikal bru nak brubah... dah macam x de gune dah..
bab dah terlambat..
kenapa ye aku xde motivasi nak majukan diri..
entah.. blelah aku nk brubah..
moga aku suatu ari nanti aku akan temui orang yang mampu merubah aku..
menjadikan aku lebih baik......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan